Wszystkie kobiety don Hułana – trailer

 

Trailer do mojej książki autorstwa Aleksandry Marszał – Bohdziul.

Moje gratulacje i serdeczne podziękowania :) :) :)

Oceń artykuł

Udostępnij:
Maciej Bennewicz

Maciej Bennewicz

Dyrektor Instytutu Kognitywistyki, wykładowca mentoringu i coachingu, pisarz, socjolog, coach, terapeuta, superwizor.

7 komentarzy

  1. Będę czytać. Kusi mnie już na półce. Kończę powoli „Liberalizm u kresu historii” (też frapująca książka) i zaraz się przerzucam na kanał uwodzicielski Don Hułana, bo przecież sposób się oprzeć takim bohaterom.

  2. Książkę wczoraj kupiłam. Leży i kusi mnie. Jednak czeka na jutro – przede mną podróż pociągiem – to znaczy moje ciało będzie w pociągu, a myśli poszybują za historią don Hułana :). Dzięki temu chętnie rozpocznę dzień :).

  3. Panie Macieju proszę o udostępnienie wywiadu sobotniego na facebooku, niestety nie mam możliwości rano obejrzeć .

  4. trailer bardzo fajny a jutro siadam i oglądam o 9 ;D

  5. Trailer do książki!! Znak czasów.
    Ja z kolei dostałem darmowego audiobooka z prologiem do książki do posłuchania. Też niezły sposób promocji, rzeczywiście zachęcił.

  6. Dobry trailer. Zaciekawia. Czuć emocje. Fajne portrety. Dobra muzyka. Gratuluję

  7. Panie Macieju,

    Wczoraj skończyłem… pozostają pytania, przemyślenia i chęć powrotu / zawsze tak czytam, pierwszy raz szybko, strona po stronie, a drugi raz z flamastrem w ręku zakreślam ciekawe cytaty /. Będzie ich trochę.

    Trailer fajnie zrobiony i oddający temat książki. „Kim jestem?”

    Polecam

Komentarze są wyłączone.